Czerwona czapka

Uff...udało mi się w końcu znaleźć mój komputer w tym całym zamieszaniu i mogę napisać do Was:) Remont nadal trwa i jak to bywa zawsze się natrafi na jakąś przeciwność losu, ale cóż zrobić trzeba działać dalej. Ze względu na to, że myjąc okno na moim kochanym 10-tym piętrze troszkę mi uszka przewiało to postanowiłam przedstawić Wam wykonaną przeze mnie czapkę-berecik, który świetnie nadaje się na jesienne chłody jak i łagodniejsze zimowe dni. Czapka wykonana jest z włóczki Dora, która uważam nadaje się na tego typu wyroby, zwłaszcza, że nitka jest lekko błyszcząca i daje ładny efekt końcowy. Model był bardzo cierpliwy, więc udało mi się uchwycić gwiazdę, od której zaczynamy wykonywać czapkę, a kończymy ją ażurowym wykończeniem. Teraz już nie obawiam się o moje uszka jak przyjdzie zimno i chłodniejsze dni:) Niestety przez kolejne dni moja aktywność na FB czy na stronie będzie nadal ograniczona, ale mam nadzieję, że już wkrótce się to zmieni:) Trzymajcie kciuki, żeby żadne niespodzianki mnie już nie spotkały z tym remontem:) 





Komentarze

  1. Świetna! Chętnie bym zrobiła dla siebie taką samą, może przy okazji podzielisz się schematem?. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie, ale na razie gazetka z której robiłam jest po prostu gdzieś :) jak ogarnę remont to prześlę Ci schemat:) proszę o cierpliwość :) jakby co przypomnij mi się :))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty