Turkusowa serwetka

No i stało się. Mamy 1 wrzesień, a z nim moja córka po raz pierwszy poszła do szkoły. Przyznam szczerze, że jest to dla mnie czas nie tylko radości, ale i wielu obaw co to będzie i jak to wszystko pogodzić. Myślę, że jakoś to będzie i mam nadzieję, że poradzę sobie ze wszystkim;) A dziś przedstawiam Wam turkusową serwetkę, z racji tego, że zostało mi jeszcze kordonka po ostatnim turkusowym duecie. Takiego kształtu serwetki, też nie miałam okazji jeszcze robić, ale myślę, że będzie wspaniale się komponować z wcześniejszymi. Udało mi się nawet znaleźć motyw, który pasuję do poprzednich serwetek. Serwetkę wykonałam szydełkiem 1,5 z kordonka Garden z metalizowaną nitką i Maxi.
               Niestety wrzesień jest już zapowiedzią zbliżającej się jesieni, więc niedługo rozpoczną się wpisy jesienne ciepłe i radosne:) A jak u Was z szydełkowaniem? Myślicie już o cieplejszych czapach?



Komentarze

  1. Bardzo ładna serwetka, super jest ta turkusowa nitka :). Co do czapek to jakoś jeszcze o nich nie myślałam, ale po głowie mi chodzą ozdoby choinkowe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ja również już myślę o ozdobach choinkowych. Zrobiłam nawet pierwszą bombkę:)

      Usuń
  2. Szczerze powiedziawszy to nie mogę się już doczekać chłodniejszych dni i noszenia czap po tych upałach...
    Bardzo ładna serweta, ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Trochę chłodu przydałoby nam się wszystkim i wcale bym się nie obraziła jakby zrobiło się chłodniej;)

      Usuń
  3. Piękny jest ten turkus :) Ja już myślę o czapkach, ale jakoś nie mogę się za nie zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mnie dzisiejszy chłód już pomału nastraja do czapek:)

      Usuń
  4. Ładna serwetka :) Mi głowie póki co chodzi jakaś chusta, ale na razie muszę dokończyć inne robótki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Znam to doskonale:) Ja nie wiem co w pierwszej kolejności robić:) Ale chusta myślę, że przydałaby się już na chłodne wieczory:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty