Prasa szydełkowa na początek miesiąca

Choć dzień zaczął się deszczowo, końcówka dnia jest piękna i słoneczna, ale w powietrzu czuć już znacznie więcej chłodu. Oprowadzając córkę już ostatni raz w tym tygodniu do szkoły, zajrzałam do kiosku, gdzie napotkałam dwie nowości. Oto one:
1. Diana Robótki - ten numer wydano pod hasłem filigranowe wzory, misterne koronki. W sumie faktycznie tak jest. W numerze znajdziemy wzory na ładne ażurowe serwetki, na które nie jedna szydełkomaniaczka będzie miała ochotę się skusić. W numerze postawiono już na bardziej jesienne barwy pomarańczowego, czerwonego, beżowego oraz bieli. Oprócz serwetek, znajdziemy również wzór na szydełkową parasolkę i kolorową poduszkę. (zdj. bpv.pl)



2. Robótki Ręczne Extra nr 5/2015 - oczywiście w tych numerach gości głównie klasyka, ale czasami godna zainteresowania. Tytułowa serwetka zwraca uwagę i zachęca nas do zajrzenia do środka. Oczywiście mamy tu wzory na serwetki mniej lub bardziej zaskakujące, ale także wzór na piękny obrus dla cierpliwych, który wykonuje się z elementów. Te gazetki przeznaczone są dla tych, którzy gustują w klasycznych koronkach, ale pamiętajmy czasami w prostocie jest najwięcej piękna.       (zdj. makler.wroclaw.pl)


Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Nie mam tych gazetek, chociaż może się skuszę, jak przejrzę zawartość :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty