Czerwcowy przegląd prasy szydełkowej

Czerwiec zaowocował wieloma nowościami w prasie szydełkowej, zobaczcie jakimi:
1. Sabrina Robótki nr 3/2015 - Ten numer prezentuje nam pomysły na ozdobienie domu. Przede wszystkim są to schematy na serwetki wykonywane różnymi metodami: zwykłą, filetową czy patchworkową. Znajdziemy również opis na wykonanie osłonek na świeczniki, których zdjęcie widnieje na okładce numeru. (zdj. bpv.pl)


 2. Moje Robótki nr 4/2015 - Do zakupu tego numeru zachęcił mnie obrus na stronie tytułowej, w kolorze ostrego różu. Co prawda pracochłonny w wykonaniu, ale nie trudny:) Poza tym ten numer w większości zawiera wzory na obrusy, kilka serwetek, ale także serwetkę dla miłośników frywolitki czy wzór haftu krzyżykowego. (zdj. http://www.kej.wroc.pl )



 3. Robótki ręczne nr 5-6/2015 - Do zakupu tego numeru również zachęciła mnie okładka, bo jak już kiedyś pisałam, nie zawsze te gazetki są atrakcyjne w pomysły szydełkowe. Ostatnimi czasy poprawa jest bardzo duża i też zaczęłam je kupować. W tym numerze znajdziecie wzory na naprawdę ładne serwetki szydełkowe, ale także na obrusy na okrągły stolik. Mi bardzo przypadła do gustu bajkowa narzuta, która jest naprawdę śliczna, a ten co jej nie widział nie zdaje sobie sprawy jak jest ona baaardzo pracochłonna. :)  (zdj.www.makler.wroclaw.pl)


4. Sabrina wydanie specjalne - Wzory szydełkowe - Jak sama nazwa wskazuje znajdziemy w tym numerze różne wzory szydełkowe, ale i też wzory na elementy szydełkowe, które możemy wykorzystać do zrobienia poduszki, koca, bluzki itd. Oprócz tego znajdziemy również opis na wykonanie sweterka, kamizelki w pięknym kolorze fuksji, tuniki, kompletu składającego się z czapki, szala i mitenek oraz tuniki z elementów. (zdj. bpv.pl)



5. Diana Robótki Extra - Szydełkowe ozdoby z kwiatów - Bardzo czekałam na ten numer, ze względu na modele, które znajdują się na stronie tytułowej. Bardzo zaciekawił mnie ten ogromy kwiat, który może stanowić naprawdę fajną dekorację do domu. Motywem przewodnim są szydełkowe kwiaty, które możemy wykorzystać naprawdę na wiele sposobów. Możemy z  nich zrobić torebkę, szal, ozdobę do domu, naszyjnik, girlandę z kwiatów, ozdoby na słomki do picia, breloczek do kluczy i wiele innych. :) (zdj. bpv.pl )


6. Mollie potrafi nr 4/2015 - Tę gazetkę zostawiłam na koniec, ponieważ ten numer o szydełkowaniu nie wiele pisze. W większości są to pomysły do szycia, a także pomysł na wykonanie smakowitych owoców z filcu, spódniczki z męskiej koszulki, kwiatuszki broszki z materiału, zawieszki na bagaże ze skóry. Mnie osobiście bardzo spodobał się jeżyk z filcu, pełniący poduszeczkę na igły:) (zdj. ulubionykiosk.pl)


Mam nadzieję, że znaleźliście coś dla siebie:)
Pozdrawiam:)) 





Komentarze

Popularne posty