Gazetki szydełkowe

Dziś w moje ręce trafiły nowe wydania gazetek szydełkowych, a w nich naprawdę ładne wzory.
1. Szydełkowanie Wielkanoc - bardzo fajne pomysły na wiosenne serwetki. Patrząc na zdjęciach już można wyczuć, że wiosna tuż, tuż. Poza tym wzory na szydełkowe pisanki, dość ciekawe i warte polecenia i w sumie na tych dwóch tematach opiera się ten pierwszy w tym roku numer, ale za to bardzo ciekawych.
2. Anna robótki - uważam, że ten numer również ciekawy pod względem projektów. Znajdziemy tam nie tylko schematy na również wiosenne serwetki, ale też na poduszki wykonane techniką tunezyjską, do której w końcu bardzo chciałabym się zabrać.
3. Moje Robótki - nie zawsze sięgam po tą gazetkę, ale są numery w których znajduję coś ciekawego. Przeważnie są w niej schematy na tradycyjne serwetki i jakoś lepiej czyta mi się schematy w gazetkach z wydawnictwa BPV, aczkolwiek i Moje Robótki czasem potrafią mnie zaskoczyć fajnym pomysłem. Oprócz serwetek znajdziecie w nich opis na lampę wykonaną z szydełkowych serwetek. Brzmi zachęcająco?? :)  Pozdrawiam!! :)))





Komentarze

Popularne posty