Gazetka "Akcesoria na druty, na szydełko"

Dzisiaj w moje ręce trafiła gazetka "Akcesoria na druty, na szydełko". Nie zawsze skuszę się na jej zakup, ale w tym pierwszym w 2015 roku numerze znalazłam coś dla siebie. Miłośnicy dziergania na drutach znajdą więcej fajniejszych pomysłów niż Ci co szydełkują, a w najlepszej sytuacji są Ci co potrafią to i to:) Ja niestety jakoś nie potrafię przekonać się do pracy na drutach, bo wydaje mi się to strasznie skomplikowane:) Ale wracając do gazetki, osoby szydełkujące znajdą w niej jak wykonać broszkę w kształcie kwiatka, siatkę na zakupy, zawieszki do kluczy, maskotki z chłopskiej zagrody, szydełkowe etui na tablet, koc we wzór zygzaków, poduszkę we wzór - uwaga trudne słowo:) - diagonalny i w sumie na 45 wzorów to niestety tyle. Ja kupiłam tę gazetkę ze względu na maskotki, bo mam w planach nauczyć się takowe robić:)  A tymczasem wracam do zaczętej robótki i przede mną zapowiada się szydełkowy wieczór po pracy:)



Komentarze

Popularne posty