Kajman Rene - Przyjaciele Pica Pau

Kochani, ostatnia cisza na blogu spowodowana jest tym, że bardzo wciągnęłam się w temat amigurumi. Niestety polski rynek ubogi jest w książki o tej tematyce, a dostępne na rynku wydanie Anny Specjalnej Amgurumi nie zawiera materiałów godnych polecenia. Zawarta tam wzory często są tłumaczone z błędami, jest coś w nich pominięte lub same zdjęcia nie zachęcają do wykonania danej maskotki.
 Dlatego zaczęłam szukać literatury obcojęzycznej i tak trafiłam na angielskie wydania i odnalazłam przez przypadek książkę "Animal Friends of Pica Pau" której autorką jest Yan Schenkel. Autorka książki pochodzi z Argentyny i jest znana w tamtejszym światku jako kreatorka ilustracji dla dzieci i zabawek szydełkowych, które zamieściła w powyższej książce. Postanowiłam ją zamówić i tak oto przedstawiam Wam jeden z efektów mojej pracy z angielskimi wzorami. Poznajcie Rene.


   Rene jest bardzo sympatycznym kajmanem, który uwielbia imprezy. Ma teraz okazję by z nich korzystać, bo wyposażony w muszkę wczoraj świętował Dzień Matki, a już szykuje się do Dnia Dziecka.
  Rene został trochę zmodyfikowany przeze mnie ponieważ w oryginale ma on niebiesko-biały sweterek, a ja postawiłam na kontrastowy czerwony. Najfajniejszym i uroczym elementem jest chyba czerwona czapka z pomponem.


  Całość wykonałam z włóczki Drops, ponieważ zielony kolor z serii Drops Loves You wspaniale wkomponował mi się w ten wzór. Ogólnie rzecz biorąc ta włóczka jest bardzo wdzięczna do szydełkowania zabawek. Używam do niej szydełka 2,0 mimo, że producent zaleca 3,5, aby uzyskać bardziej zwarty splot.


  Zabawa z Pica Pau jest bardzo interesująca, ponieważ jest to inny sposób szydełkowania zabawek niż spotykałam się do tej pory. Zabawki zawarte w książce są bardzo zróżnicowane jeśli chodzi o poziom trudności. Bardzo podoba mi się to, że autorka stara się by jak najmniej było elementów doszywanych, a większość była wykonywana w całości lub wrabiana w robótkę. 
  Podoba mi się, że te zabawki są nieco inne, ale dopracowane w każdym szczególe. Mają swój styl, który ma w sobie sporo uroku:).
Dajcie znać jak podoba się Wam Rene, bo jeśli ktoś by chciał go przygarnąć do swojego domu, to powiem Wam w sekrecie, że Rene jest wolny:)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty