Chabrowy naszyjnik - wpis wakacyjny

Kochani, jak wiecie jestem na urlopie, stąd moja mała nieobecność na blogu. Obiecałam jednak, że nie zapomnę o Was stąd wpis wakacyjny. Oczywiście w trakcie wakacji nie porzuciłam szydełka i nadal pracuję nad moim dużym projektem z wątkiem turkusowym w tle;) Tymczasem na wsi oprócz upałów panuje czas żniw. Na szczęście pogoda sprzyja rolnikom, a w powietrzu unosi się zapach skoszonego zboża. Zboże zawsze kojarzy mi się z makami i chabrami i to właśnie do tych drugich chcę dziś nawiązać. Bardzo lubię kolor chabrowy i chciałam wykonać naszyjnik właśnie w tym kolorze. Wykonałam go z włóczki Jeans, która ma jeden z ładniejszych odcieni chabrowych. Co prawda włóczka ta jest ciężka do obróbki w młynku dziewiarskim, ale mimo licznych prób i prucia w końcu mi się udało go stworzyć. Całość przyozdobiłam dwukolorowym kwiatem z perełką w środku. Jak dla mnie połączenie bieli z tym kolorem jest wyraziste i ma charakter;)
              Mam nadzieję, że dajecie jakoś radę w te upały ja będę się kolejny dzień chłodzić w jeziorze;) Na razie korzystam jeszcze z urlopu i łapię słońce. Po wakacjach odezwę się do Was i na pewno zdam Wam relację z lubelskiego Jarmarku Jagiellońskiego - mojego ulubionego i na który jeżdżę co roku, by oglądać rękodzieło w każdym wydaniu;) Pozdrawiam:)








Komentarze

Popularne posty