Szydełkowa gruszka

Kochani, dziś muszę się z Wami podzielić pewną sprawą. W związku z dość znacznymi zmianami w moim życiu, znalazłam się w sytuacji, gdzie moje życie zostało wywrócone dosłownie do góry nogami. Są to zmiany, które mają iść ku lepszemu, ale niestety obecnie zaniedbuję bloga z czym nie czuję dobrze.
   W związku z tym, że od 17 zaczynam urlop, a potem moje życie nieco się zmieni, postanowiłam, że zawieszę chwilowo pisanie i powrócę do Was w okolicach połowy października, a może wcześniej jeśli sytuacja pozwoli. Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą wyrozumiałość.
  Będę częściej pojawiała sie na Fb lub Instagramie, bo czas na tyle mi pozwoli, by wrzucić jakieś zdjęcie:). Niestety idąc dalej, nie mam za bardzo też możliwości zaglądania na Wasze blogi, ale postaram się nadrobić zaległości jak tylko szybko będzie się dało:). Tymczasem nie zapominajcie o mnie a we wrześniu myślę, że kiedy będę już pewna różnych rzeczy odkryję co się kryje za moim zniknięciem:)
  Tymczasem kontynuując wątek amigurumi, chcę Wam pokazać, ze amigurumi nie koniecznie musi być skomplikowane. Możemy wykonać chociażby taką dekorację do pokoju, nie tylko dziecięcego. Więc Pani i Panowie, przedstawiam Wam szydełkową gruszkę z różowym listkiem i rumianymi polikami.


Wzór na tę gruszę zaczerpnęłam z literatury anglojęzycznej. Kiedy zobaczyłam ją pierwszy raz, to jak w każdym takim przypadku, wiedziałam, że muszę ją zrobić.
  Wygrzebałam z pudełka szarą włóczkę i wykorzystałam przy okazji resztki różowej i brązowej włóczki. Wzięłam się szybciutko do pracy i również szybciutko ją skończyłam, ponieważ wykonanie takiej gruszki nie jest skomplikowane i wzory tego typu są idealne dla początkujących, którzy chcieliby od czegoś zacząć:).
Myślę, że Pani Gruszka prezentuje się zacnie, zwłaszcza, że sezon na gruszki tuż, tuż.


  Gruszki zawsze kojarzą mi się z końcem lata i bardzo lubię ich smak. Dlatego nie wyobrażam sobie, aby gruszka mogłaby być smutna, bo tak wyraz twarzy miał wzór w książce. Szybko to zmieniłam.


To by było tyle na dziś:) Zaglądajcie zwłaszcza na Instagram, bo tam najszybciej pojawi się coś ode mnie i trzymajcie kciuki by wszystko się udało:)
Pozdrawiam serdecznie;) 

Komentarze

  1. Ja już nie mogę doczekać się października w takim razie tym bardziej, że i mnie czeka zupełnie nowy i bardzo stresujący okres... ja trzymam kciuki za Ciebie, niech wszystko Ci się ułoży tak, jak tego pragniesz i czekam na Twój powrót 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna gruszka. Powodzenia i będziemy czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i cierpliwie czekam😀😘. Lubię gruszki a Twoja jest śliczna 🍐

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna ta gruszka :D. Powodzenia i do października, a może wcześniej :). Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka gruszka;)) Trzymam kciuki za Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gruszka Jest urocza :) Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty