Podłużna serwetka z chwostami

Kochani, czas pędzi nieubłaganie i jak zawsze miałam wrażenie, ze minuty uciekają bardzo szybko tak teraz wydaje mi się, że uciekają całe godziny. Nie wiem czym jest to spowodowane . Podejrzewam, że piękną pogodą i mniejszą ilością czasu na szydełkowanie i obowiązki domowe, niż wtedy gdy jest zima;)
  Dzisiaj przestawiam Wam no w sumie nie wiem czy podłużną serwetkę czy już bieżnik. Bardziej skłaniam się jednak do tej pierwszej opcji. Podejrzewam, że wzór jest Wam znany, bo był czas, że serwetki wykonane tym wzorem były bardzo popularne w grupach o szydełkowaniu.


W zależności od grubości kordonka i rozmiaru szydełka, otrzymujemy krótszy lub dłuższy rozmiar serwetki. Ja akurat do wykonania tej pracy użyłam kordonka Kaja w kolorze białym i żółtym. Ostatnimi czasy mam straszą fazę na kolor żółty i gości on w różnych moich pracach. Praca ta wykonana została jakiś czas temu, więc może jej kolor jest wyrazem tęsknoty za latem i słońcem, które na szczęście długo gości na naszym niebie i oby było jak najdłużej.


  Serwetkę wykonujemy zaczynając od środka i dorabiając do niej boki z ananasów. Ten wzór jest dla ananasów bardzo wdzięczny, ponieważ pięknie prezentują się, a wyrabiane w dwóch kolorach nabierają fajnego lekkiego stylu. Nie są tak klasyczne jak w innych wzorach na serwetki, które prezentowałam na moim blogu.


   Takimi fajnymi elementami, które dopełniają całości są białe chwościk na końcach. Taki mały element, a jak bez niego serwetka nie miała by tego czegoś:).  Też macie takie wrażenie?



W sumie największa trudnością jaką napotkałam przy tej serwetce było zrobienie jej zdjęcia :)
Pochwalcie się czy mieliście już do czynienia z tym wzorem i jak podoba się Wam moja zabawa z kolorami?
  Mam nadzieję, że jesteście na tak:)
Pozdrawiam:)  

Komentarze

  1. Stokrotka! - to była moja pierwsza myśl, jak ją zobaczyłam :) Ty wiesz, że ja lubię Twoje kolorowe połączenia, a dodatkowo chwosty na końcach dodają serwecie uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta serwetka jest cudowna! Wzór wzorem, ale cały urok wynika z połączenia kolorystycznego. Żółty to od kilku lat mój zdecydowany faworyt ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółty w tym sezonie jest modny i faktycznie kojarzy się ze słońcem. Serweta piękna a zmiana kolorów podkreśla jej urodę, przerabiałam ten wzór w wersji brudnego różu. Chwosty obowiązkowe nadają charakteru pracy😀😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej na tak! świetna forma, chwosty dodają charakteru, a kolory kojarzą się z ciepłym latem;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie, to ten fragment serwetki skojarzył mi się ze złotym zniczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się szczerze, że zaskoczyłaś mnie tym skojarzeniem:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty