Biżuteria - Kwiaty Polne

Strasznie mi żal, że zawitała już jesień. Patrząc jednak pozytywnie, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, bo jesień to piękna pora roku, gdzie liście drzew mogą stać się inspiracją do łącznia barw w naszych robótkach. Ja przez całe wakacje zastanawiałam się jak na ten jesienny czas zachować namiastki lata i tak powstał taki o to pomysł:) 
   Podczas wizyty w znanym większości sklepie Flying Tiger, zakupiłam prasę do suszenia kwiatów. Prasę prezentowałam na Istagramie. Okazała się bardzo fajnym i prostym wynalazkiem dzięki któremu mogłam zacząć eksperymentować z roślinami. Pozbierałam różne kwiatki polne i listki i zaczęłam suszyć. Nie wszystko okazało się dobrym materiałem, ale większość zasuszyła się nawet fajnie. 
  Potem wpadłam na pomysł zrobienia z kwiatów biżuterii. Większość zatapia kwiaty w żywicy, ale że nie miałam z nią do czynienia, zaczęłam szukać alternatywy. Zwłaszcza, że żywica też ma swoje minusy. Postanowiłam więc wykorzystać szklane kaboszony. Dobrałam klej, który po wyschnięciu jest bezbarwny, a jako bazę użyłam filcu. Pomysł okazał się udany. 
   Kolejnym krokiem było nauczenie się obszywania kaboszonów koralikami i tu głównie używałam Peyote parzystego z użyciem koralików toho. 
  I tak w skrócie powstała dość pracochłonna biżuteria, którą mogę Wam dziś zaprezentować. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i jestem ciekawa waszych opinii. Na marginesie dodam, że możecie znaleźć ją na Srebrnej Agrafce:)

1.  Naszyjniki

Stokrotka


Koniczynka


Płatki chabrów
2. Broszki / Przypinki




Płatek róży
3. Pierścionki








Komentarze

  1. W tym roku jesień pojawiła się bardzo szybko, ale jeżeli ma inspirować do takich prac to rzeczywiście nie ma co narzekać;D Piękne prace!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe! Już podziwiałam na Agrafce, ale nie mogłam się zdecydować, bo wszystkie mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria! Myślałam ,że pod kaboszonem są zdjęcia ,a to prawdziwe kwiaty, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda i te kwiaty prezentują się tak jakby były nadal żywe. Muszę kiedyś spróbować takich rozwiązań jeżeli chodzi o własnoręcznie wykonywaną biżuterię. Ja jeszcze bardzo chętnie korzystam z kryształów Swarovskiego https://pl.silvexcraft.eu/30-swarovski-elements które moim zdaniem także pasuję praktycznie do każdej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty