Sierpniowy przegląd prasy

Najwyższa pora nadrobić zaległości z przeglądem prasy. Trochę się tego ukazało przez te trzy tygodnie, więc jest o czym pisać:). Zaczynajmy:
1. We love Amigurumi - bezkompromisowy zwycięzca ze wszystkich nowości jakie pojawiły się w prasie. Brak polskich wydań książek czy gazetek z tymi sympatycznymi zwierzaki uważam, za najlepszą decyzję jakąś ktoś podjął by wydawać gazetki z tą ciekawą tematyką.
    Podejrzewam, że sprzedaż tego numeru będzie tak duża, że wydawca będzie zadowolony. Ja nie mogłam się doczekać kiedy ten numer trafi w moje ręce i jestem szczęśliwa, że już go mam. Numer bardzo mi się podoba i będę zachęcała Was do jego zakupu. Znajdziecie w nim opisy wykonania sympatycznych zwierzaków od małych po większe. Wszystko ładnie i przejrzyście opisane. Nie zagłębiałam się jakoś bardzo w amigurumi, ale myślę, że ta gazetka będzie dla mnie motywacją:). Jeśli jeszcze nie macie do pędźcie do kiosku:).

zdj. bpv.pl

2. Sabrina Robótki - Małe bieżniki i okrągłe serwetki - przyznam szczerze, że z tego numeru najbardziej zachęciły mnie te kolorowe stworki, które widzicie już na okładce. W środku jest ich jeszcze więcej i są naprawdę słodkie. Tytułowe bieżniki i serwetki w sumie też mi się podobają. Jeśli lubicie serwetki to w tym numerze jest kilka modeli, które mogą Was zainteresować. Mnie osobiście zainteresowała serwetka z kolorowymi ananaskami, które widzicie na stronie tytułowej oraz kwiatowa rabatka z drobnymi kwiatuszkami na środku. Jeśli nie macie dość serwetek i bieżników zajrzyjcie do tego numeru:).

zdj. bpv.pl
3. Crafty jesień 2016 - bardzo sympatyczny numer dla osób kreatywnych, a każdy z nas ma ten pierwiastek, tylko musi go w sobie odkryć. Może pomoże Wam w tym ten numer Crafty:). Bardzo spodobał mi się ten jesienny numer, a zwłaszcza pomysł na szydełkowe kapturki na słoiki czy filcową dynia. W sumie gdybym miała napisać co mi się podoba w tym numerze to musiałabym wszystko wypisać:). Z takich ciekawszych rzeczy to: jak zwykłe liście przerobić na dekoracyjne listki, jak uszyć pluszowego misia czy legowisko dla kota. Poza tym fajne pomysły na mydełko własnej roboty, a także przepisy na fajne desery czy na mieszanki ziołowe. Myślę, że będziecie zadowoleni.

zdj. burda.pl
4. Szydełkiem i na drutach 4/2016 - myślę, że możecie zajrzeć do tego wydania. Na tytułowej stronie widzicie już trzy fajne rzeczy, które mi się spodobały: kapelusz, sweterek  i ten piękny misterny obrusik. W sumie zawarte w tym numerze serwetki też nie są złe, ale wiecie jak to z serwetkami w tych wydaniach bywa. Na końcu numeru może zaciekawić Was osłona na wazonik. Przed zakupem zajrzyjcie jest nawet dobrze:). 

zdj. www.empik.com
5. Robótki ręczne nr 7-8 - kolejny raz odruchowo wzięłam ten numer i jestem z niego średnio zadowolona, Następnym razem muszę się pilnować bardziej. Potraktuję go jako pamiątkę z wakacji:). Tradycyjne wzory na serwetki, bieżniki czy obrusy. Nie jest źle, ale rewelacji też nie ma. Jedyny pozytyw - abażur na lampę.
zdj. www.empik.com
6. Szycie jest łatwe 3/2016 - to już trzecie z czterech wydań tego magazynu. Prawdziwa skarbnica wiedzy dotycząca m.in wszywania kieszeni, podszewek,kołnierzy itp. Po przeczytaniu dwóch numerów nie do końca jestem pewna czy dla takiego laika szyciowego jak ja jest to napisane zrozumiałym językiem. Z drugiej strony niestety brak czasu na poświęcenie się temu całkowicie może też ma znaczenie, że przychodzi mi to z trudem. Mam nadzieję, że kolekcja będzie dla mnie przydatna:). Pod względem zawartych informacji numer ciekawy i zaopatrzony w wiele zdjęć.

zdj. www.empik.com

Komentarze

Popularne posty