Różowo-czarny komplet dla dziewczynki

W zeszłym roku powstało dość sporo ciepłych akcesoriów na zimowe dni, a raczej na bardziej jesienne, bo jak na razie śniegu nie widać i nie słychać, za to deszcz prawie codziennie.
  Jednym z takich wytworów moich rąk jest właśnie komplet, który dzisiaj chcę Wam zaprezentować, a powstał on dla mojej córki.
  Dziewczyna tak szybko rośnie, że musiałam wymyślić jakiś nowy komplecik, co w sumie stało się już tradycją, że co zima robię dla niej nowe dodatki. A, że zaczyna się interesować już bardziej stonowanymi kolorami jak szary i czarny, komplet też musiałam nawiązać do tej kolorystyki.


   Na ten komplet wybrałam włóczkę Tango w kolorze czarnym i pudrowym różu. Wbrew wielu opiniom, że ta włóczka bardzo się mechaci, muszę stwierdzić, że moja czarna czapka, którą Wam prezentowałam jakiś czas temu, mimo niezbyt dobrego traktowania, bo ciągle ją gdzieś wciskam, a to do rękawa, a to do torby, jest cała i oznak zmechacenia na razie nie nosi. Stąd mój wybór na ten komplet.
  Tutaj też zastosowałam wzór ze słupków wbitych głębiej, bo w tym sezonie ten wzór była dla mnie nr 1. Po prostu jakaś faza mi się na niego włączyła. Czapka została ozdobiona dodatkowo perełkami, które nadały jej dziewczęcy wyraz.


Komin natomiast wykonałam na obręczy dziewiarskiej. Wybrałam mniejszą obręcz, aby komin był w rodzaju golfa i dość ściśle przylegał do szyi, ale dał się przełożyć przez głowę. Przerabiałam dwoma nitkami na raz i tak wyszedł ciekawy efekt.


 Oliwia jest zadowolona z tego kompletu, a jej zadowolenie to dla mnie największa radość:) Teraz czeka mnie robienie drugiego jednorożca, bo moja latorośl też się upomina, że takiego by chciała:).
I cóż tu poradzić;)
Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Świetny komplet! Szczególnie podoba mi się czapka, chyba przez te słupki ;). Wcale się nie dziwię, że masz na nie fazę :D. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest mieć taką zdolną mamę :)
    Komplet śliczny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplecik! Te długie słupki i perełki - sama bym taki nosiła :D No i komin - marzę o obręczy dziewiarskiej :D Czekam na jednorożca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jeden jednorożec już był, a kolejny czeka na swoją kolej by go stworzyć:)

      Usuń
  4. Przesliczny komplecik.świetne połączenie kolorów, bardzo mi się podoba. SamaPozdrawiam bym nosiła. Pozdrawiam :)

    marysseprobuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Super komplet, doskonałe zestawienie;)Bardzo delikatny i dziewczęcy;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba połączenie czerni i różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie prace dla dziewczynek - jest róż, bo wiadomo, bez tego koloru ani rusz ;) ale w połączeniu z inną barwą nabiera zupełnie innego wymiaru. Jest prześlicznie - dziewczęco, ale nie infantylnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik nie dziwi mnie że Córce się podoba, a słupki wbite głębiej nadają bardzo oryginalny wygląd. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty