Różana broszka w kropki

Pozostając po ostatnim poście w temacie róż, dziś prezentuję Wam mały dodatek w postaci broszki.
  Nie noszę ich co prawda bardzo często, ale sięgam po nie kiedy wkładam jakąś jednolitą część garderoby np. czarny sweter na którym fajnie prezentuje się akcent chociażby w postaci takiej oto broszki.


  Broszkę wykonałam z filcu. Użyłam do niego filcu w kropki, a dodatnie czarnego listka fajnie się z nim komponuje w całości.
  Broszka ta nie jest ciężka w wykonaniu, bo składa się z okrągłych elementów, które składamy w trójkąciki, które następnie zszywamy na okrągłej podstawie, również wykonanej z filcu. Po zszyciu wszystkich elementów, części wolne rozkładają się i tworzą nam coś na wzór kwiatu różu.
Czarny listek który doszyłam wyhaftowałam stylem dowolnym:) Tak żeby powstało coś na rodzaj nerwu liścia, ponieważ sam czarny listek był taki bez wyrazu.


  Na koniec doszyłam metalową bazę broszki i w sumie to już koniec:)
Chociaż kocham szydełkowanie, to czasem tęskni mi się za pracą z innymi materiałami jak np. filcem właśnie. Niestety nie wiem jak u Was, ale u mnie czas pędzie niemiłosiernie i nie wiem kto mi go tak kradnie okrutnie:).
  A Wy poruszacie jakąś tematykę związaną z kwiatami? Np. szydełkowymi, filcowymi czy z koralików? Pochwalcie się:)
Pozdrawiam:) 

Komentarze

  1. Śliczna broszka ożywi stylizację😀 U mnie kwiaty to raczej tylko na szydełku i na parapecie 🌸🌼

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Bardzo lubię wszystko co jest w groszki ;). A z czasem mam tak samo, trzeba poszukać tego złodzieja ;).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty