Bieżnik z różami

Kochani, uwielbiam czerwiec, bo jest to miesiąc który kojarzy mi się z największym wysypem kwiatów. Kwiaty są tym co bardzo lubię, a jak jeszcze pięknie pachną to już dla mnie poezja:).
  Podczas moich wyjazdów na wieś, część drogi pokonuję jadąc przez mniejsze wioski czy miasteczka. Bardzo lubię wtedy obserwować piękne ogródki z dużą ilością kwiatów, a jak na czerwiec przystało z obfitymi w kwiaty krzakami róż.


   Róża jest bardzo szlachetnym kwiatem, ale też wymagającym. Dlatego też moim kolejnym wyborem na czerwiec jest bieżnik gdzie głównym motywem jest właśnie ten piękny kwiat.
   Przyznaję się bez bicia, że zdjęcia nie są moją najlepszą stroną, jeśli chodzi o zdjęcia serwetek czy bieżników. Wykonałam ich naprawdę dużo na różnych podłożach i jeśli nie widzicie tam bardzo wyraźnych róż, to wierzcie mi, że w rzeczywistości są one naprawdę dobrze widoczne.


  Mam takie przypuszczenie, że jest to wynik użytego kordonka, bo użyłam kordonka nowosolskiego, a jest on grubszy od Maxi i na zdjęciach prace w nim wykonane wydają się być bardziej zwarte.
   Użyty kordonek nowosolski jest w kolorze malinowym, a brzeg to biały, naturalny kolor. Naturalny, bo nie jest to biel jak w reklamie z Panem Chajzerem:). Jest ona lekko jakby poszarzała.


  Bardzo podoba mi się w tym wzorze ozdobna kordonka, która wykonana w kontrastowym kolorze wygląda lekko i bardzo ładnie się prezentuje.


  Wzór znalazłam w jednej z gazetek szydełkowych, których już niestety kupuję coraz mniej, ponieważ zamieszczone wzory zaczynają się powtarzać co niestety dość mnie irytuje.  Szkoda, że nie ma w nich nowych, świeżych i nowoczesnych wzorów. Stąd jak na razie, jak już może zauważyliście, nie ma recenzji gazetek.


Kochani, ja zasiedziałam się w świecie amigurumi, ale czeka mnie kupione w zeszłym roku 2 kg wełny owczej, którą chyba przerobię na jakąś narzutę. W sumie to sama nie wiem co z niej zrobić, ale wydaje mi się, że to najlepsza opcja:).  Akurat jak zacznę teraz to skończę na zimę:)
Pozdrawiam Was serdecznie:)

Bieżnik zgłaszam do wyzwania Szuflady:)


Komentarze

  1. Piękna! świetny wzór i jak zawsze doskonale wykonana;) Szuflada ma teraz akurat wyzwanie Różany i oliwkowy http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-czerwcowe.html, myślę, że z powodzeniem mogłabyś się zgłosić;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny bieżnik - rzeczywiście kontrastowa koronka dodaje mu subtelności :) Niestety jeżeli chodzi o gazetki, to i ja zauważyłam, że wzory się powtarzają, ba! Mam wrażenie, że co kilka lat są drukowane na nowo i różnią się jedynie okładką - miała okazję porównać dwie gazetki z różnicą 3 lat i środek wyglądał identycznie ;) musisz coś wymyślić nowego na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Masz całkowitą rację:) Ostatnio zdarza się to bardzo często.

      Usuń
  3. Piękny bieżnik, śliczna jest ta koronka dookoła :) Dla mnie różyczki są dobrze widoczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieżnik śliczny i kolor bardzo różany 🌹Faktycznie z tymi gazetkami to prawda wzory się powtarzają i zanim któraś kupię to przeglądam. Sama wyciągnęłam wełnę sprzed roku bo zajmuje dużo miejsca i kombinuję, ale jest tak sztywna i gryząca że trudno mi wybrać wzór na szczęście mam jej tylko kilogram 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja mam dwa kg tego gryzącego szczęścia:)

      Usuń
  5. Cudny bieżnik w ślicznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bieżnik jest piękny. Kolor idealnie pasuje do motywu róż, a biały brzeg dodaje jej tylko uroku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam widzę róże, więc za zdjęciami nie jest tak źle ;-) jeśli chodzi o gazetki, to w pełni się zgadzam...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty