Zawieszka domek z sową

Dzisiejsza zawieszka, którą chciałabym Wam zaprezentować powstała na wskutek pewnego przypadku. Podczas uzupełniania zapasów włóczki, zakupiłam bawełnianą włóczkę Camillę w kolorze ni to ecru, ni to cytrynowym, i w sumie nie wiem w jakim celu. Nie wiem czy źle przepisałam numerki czy po prostu miałam jakąś myśl, ale pomijając to włóczka jest i coś trzeba z nią zrobić. 
  Przeglądając wydanie specjalne Mollie pt. "101 Nowych Pomysłów Na Robótki Szydełkowe" trafiłam na opis wykonania girlandy z domków. Pomyślałam, że przerobię go trochę na swoją modłę i zrobię pojedynczy domek. Wykorzystałam też wstawki z innych kolorów, ponieważ nie chciałam, aby było bardzo mdło. 
  W trakcie wykonywania tego domku przypomniało mi się, że kiedyś, chyba w KIK-u, kupiłam zestaw sówek. Wtedy powstała myśl, żeby dorobić drewnianą zawieszkę z szydełkowym kwiatkiem, zakończoną sówką. I tak zawieszka zyskała wizualnie. Domek nie jest już pustostanem, a miescem zarezerwowanym dla sówki:). 
  Zawieszka fajnie prezentuje się w oknie, a wzór był fajnie opisany, że spokojnie "schematowcy" dali by sobie z nim radę. 
  Myślę, że jest już to jak najbardziej jesienna propozycja, bo patrząc za okno zaczynam tracić nadzieję:) 
Trzymajcie się ciepło, mam nadzieję, że u Was już grzeją i nie marzniecie:)  



Komentarze

  1. Ciekawa ozdoba! U mnie już na szczęście grzeją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta a jaka urocza. Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam cieplutko :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny domek, lubię ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! I kolor Włóczki pięknie się wpasował w całość :) Pierwsze moje skojarzenie, jakie mi przyszło, kiedy na nią spojrzałam, to było "zegar z kukułką" - nie wiem dlaczego ;) Ale zaciekawiłaś mnie tą książką - mam na nią ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja dawno nie widziałam takiego zegara z kukułką:) Ale można dorobić kukułkę i będzie zegar:)

      Usuń
  5. Piękna i bardzo oryginalna ozdoba😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty