Brązowa sowa

Dzisiaj prezentuję Wam brązową sowę, którą wykonałam dla mojej mamy. Mama od dłuższego czasu wspominała mi, że widziała u mojej cioci jakąś sowę i bardzo by taką chciała. Podczas ostatniej wizyty zaopatrzyła mnie w odpowiedni wzór i opis wykonania, więc postanowiłam, że takową sowę dla niej wykonam:) Wzór okazał mi się znanym z internetu i gdzieś nawet miałam na nią schemat zupełnie nieświadoma tego, że właśnie taką sowę chciała mieć moja mama. Sowę wykonałam szydełkiem 1,5 z kordonka nowosolskiego w kolorze brązu i ugieru ( nie wiem czy tak to się odmienia, wiec jeśli popełniłam błąd to wybaczcie;)). Moja mama widziała tę sowę w wersji białej, ale udało mi się ją przekonać, że wersja kolorystyczna będzie bardziej ciekawa. Jako dodatek od siebie, zaopatrzyłam sówkę w frędzelki. Do wykonania oczu zabrakło mi kółeczek na środek, ale od czego są uszczelki:) Nabrałam ochotę, aby i sobie zrobić sówki wiec pewnie niedługo powstaną dla sowy przyjaciele;) A ja tymczasem przygotowuję się do urlopu, który zbliża się wielkimi krokami, więc wybaczcie, ale pewnie będę miała ograniczony dostęp do internetu, ale na pewno o Was nie zapomnę:) Pozdrawiam serdecznie;)


Komentarze

Popularne posty