Melanżowa chusta z pomponami

Od dłuższego czasu byłam posiadaczką dwóch moteczków włóczki Red Heart Baby.
  Jest to bardzo miła w dotyku włóczka, dość cienka, ale bardzo delikatna. Podczas poszukiwania weny co by tu zrobić, wpadła mi ta włóczka w ręce i stwierdziłam, że jej czas leżakowania się skończył i trzeba ją jakoś wykorzystać.
   Czasami z włóczkami jest jest jak z dobrym winem:). Im dłużej leżakuje tym na lepszy projekt się ją później wykorzysta. Ja postawiłam w tym przypadku na chustę dziecięcą, która uważam, że wyszła bardzo fajnie. Podoba mi się w tej włóczce wkomponowanie kolorowych akcentów, które układają się równomiernie co daje ciekawy efekt.
   Wzór jest bardzo prosty w wykonaniu. Składa się praktycznie z samych słupków i oczek łańcuszka. Robótkę zaczyna się od rogu i sukcesywnie się ją powiększa.
 Tradycyjnie też musiałam wymyślić jakiś dodatek, bo sama chusta nie miałaby takiego uroku. Byłaby po prostu trójkątną chustą. Wykonałam więc dwa pomponiki, które umieściłam na sznureczku i zaczepiłam na środku chusty. W każdym momencie sznureczki można odwiązać.
  Jestem zaskoczona jak fajna jest ta włóczka i jak fajnie nadaje się na wyrobu dziecięce. Możemy wykonywać z niej rzeczy dla niemowlaka, bo nie będzie drażnić skóry dziecka. Fanie będzie prezentowała się w prostych jak i bardziej skomplikowanych ściegach. Podobają mi się również wyroby wykonane tą włóczką na drutach.
  Chusta znalazła swoje miejsce na Srebrnej Agrafce, więc jakby ktoś był chętny zapraszam;).







Komentarze

  1. bardzo ładna, spokojna wzorkiem i kolorem chusta. Miękkości nadają jej pompony. Bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, ten melanż wpadł mi w oko :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Włóczkę znam, faktycznie miła i delikatna. Twoja praca jest pełna uroku w swej formie, pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta piękna :) Dodatek z pomponów dodał jej takiego dziewczęcego uroku :) I te obłędne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;) Też bardzo mi się podobają kolorki:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty