Kolorowa serwetka

Kochani, ostatnimi czasy zamiast siedzieć w domu, każdą wolną chwilę spędzam na dworze. Po przeprowadzce na wieś chce chłonąć wiosnę w każdym momencie i staram się spędzać czas na spacerach lub na przydomowych pracach. Wszystko byle by być na świeżym powietrzu.
   Zwłaszcza, że na wsi życie budzi się na nowo: przyleciały bociany, wieczorami przelatują klucze żurawi, obudziły się motyle i żaby, a i roślinność poczuła wiosnę, bo wypuściła pąki, a żonkile pięknie kwitną w ogródku. Już nie mogę doczekać się kiedy zakwitną tulipany, choć chyba wyprzedzi je forsycja.


 Czując ten wiosenny powiew na karku, pomyślałam, że fajnie byłoby wydziergać jakąś wiosenną serwetkę, która już zacznie tętnić kolorami. Zastanawiałam się nad jakąś mandalą, ale na chowanie nitek po zmianie kolorów jakoś mało czasu, a ma być szybko i praktycznie, bo czasu ostatnio mało.


 Przypomniało mi się, że w moich zapasach leżakuje moteczek włóczki Alize Bella Batik w melanżowym połączeniu kolorów. Przez długi czas nie miałam pomysłu na niego, ale oto podczas porządków w gazetkach natknęłam się na wzór na serwetę w Wenie Design i szybciutko powstała taka kolorowa serweteczka.


   Jest to cudowna bawełna w pięknie przechodzących odcieniach, która idealnie nadała mi się na ten projekt. Moje pragnienie wiosennej serwetki zostało zaspokojone, a oko cieszy się już radosnymi kolorami, ale mandali i tak nie odpuszczę i muszę wyszukać jakiś fajny wzór:).


Tymczasem pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:). 

Komentarze

  1. Piękna! Bardzo pozytywne nastraja na wiosnę;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna serwetka! Jak to zrobiłaś ,że te przejścia kolorów tak świetnie się wpasowały w wzór? :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie samo wyszło:) Jakoś intuicja podpowiadała mi, że ta włóczka nada się na ten wzór:)

      Usuń
  3. Śliczna serwetka, wiosennie radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tą włóczkę <3 to, co z niej zrobiłaś jest mistrzostwem. kolory przechodzą idealnie, serwetka jest radosna i kolorowa, zapewne taka jak Twoja wiosna (w mieście też ją widać, ale na pewno nie tak jak na wsi) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty