Serwetka w renifery

Już nie ma odwrotu, święta są blisko, więc najwyższa pora rozpocząć posty ze świąteczną tematyką. W tym roku co prawda nie przewidziałam wielu nowych ozdób świątecznych, bo przez kolejne lata uzbierało się ich trochę, ale nie byłabym sobą gdybym jednak czegoś nowego nie zrobiła:). 
  Jako pierwszą ozdobę, chciałabym Wam zaprezentować serwetkę z reniferami, której wzór znalazł się we świątecznych gazetkach z wzorami. 


  Jest to bardzo prosty wzór, który rozpoczyna się od bardziej serwetkowego środka, który przechodzi we wzór filetowy, by zakończyć się ozdobną koronką. Tutaj znów trochę pokombinowałam, ponieważ całkowicie biała serwetka była dla mnie nudna. Miałam w zanadrzu jeszcze trochę kordonka ecru ze złota nitką, więc postanowiłam go jakoś wykończyć, wkomponowując go w tę serwetkę. 


 Jego ilość okazałą się wprost idealna. Starczyło na środek serwetki i na wstawkę w brzegu ozdobnej koronki. Uważam, że dzięki temu serwetka jest bardziej ciekawa i zyskała na uroku. Cała w bieli byłaby po prostu białą serwetką, a dzięki złotej nitce zyskała bardziej świątecznego wyglądu. 
  Renifery wesołą dokazują na serwetce, a ja zaczynam już bardziej intensywne przygotowania do świąt. Myślę, że największą motywacją jest zdanie sobie sprawy, że nie ma już za dużo czasu do działania:). 
Mam nadzieję, że serwetka się Wam spodoba. Dajcie znać na jakim etapie jesteście ze świątecznymi przygotowaniami i nie zapomnijcie, że do 16 grudnia trwa urodzinowe rozdanie;) 
Pozdrawiam:) 





Komentarze

  1. Masz talent do tych serwetek !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wkomponowałaś wszystko! Serwetka wyszła doskonale! Bardzo świąteczna. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, świetna praca! :) Ja uwielbiam motyw reniferów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna seweta, rzeczywiście kolor ecru nadał jej wiele uroku🙂 a przed świetami coraz mniej czasu i dużo planów 😀Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna! Przeglądając na początku września różne wzory na świąteczne serwetki widziałam podobną i miałam wielką ochotę ją zrobić. Niestety zabrakło czasu i teraz żałuję, bo renifery to przeuroczy motyw świąteczny :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się połączenie dwóch nitek - uzyskałaś niezwykły efekt, a reniferki przypominają mi karuzelę (które uwielbiam do tej pory) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A można prosić nazwę gazetki w jakiej jest schemat??

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty