Sierpniowy przegląd prasy szydełkowej

Co prawda za dnia słoneczko za oknami, ale wieczorem niestety czuję już na karku oddech jesieni:) A tymczasem w ten chłodny wieczór, napiszę Wam krótko, co możecie znaleźć w kiosku:)
1. Moje Robótki 5/2015 - numer zaciekawił mnie serwetką z okładki, która ma w sobie to "coś":) Ale przyznam szczerze środek też mnie zaskoczył ślicznym obrusem na okrągły stół, więc jeśli taki posiadacie musicie mieć ten numer. Jest to wzór na delikatny motyw z listkami, ale bardzo uroczy w swej prostocie. Oprócz tradycyjnych obrusów i serwetek, znajdziemy też serwetki o ażurowych splotach i nie koniecznie klasyczne.


2. Mała Diana lubię szydełkować 4/2015 - ten numer jeszcze nie jesienny, ale z pomysłami na chłodniejsze wieczory. Znaczną część tego numeru zajmują ażury. Znajdziemy tu nie tylko sweterki i bluzeczki na ramiączkach, ale także wzory na spódnice, sukienki, torbę czy chusty. Ten numer podsuwa nam również fajne pomysły na bolerka, a także fajny pomysł na wykorzystanie dużych kwadratów do stworzenia czegoś w rodzaju długiego topu/tuniki.
 
3. Sabrina Robótki 4/2015 - jak Sabrina to oczywiście wzory na śliczne serwetki, ale nie tylko. Znajdziecie w niej również sposób na ozdobienie pojemnika na chusteczki czy przybory toaletowe. Wzory na serwetki zarówno ażurowe jak i filetowe w różnych kształtach i rozmiarach. Osobiście mi się najbardziej podoba się serwetka z tytułowej strony w środkowym okienku na dole:) 


4. Robótki Ręczne 7-8/2015 - to przede wszystkim klasyki, ale czasem zaskakując. Podobają mi się motywy z kwiatami, które pojawiają się w tym numerze. Naprawdę ładne schematy elementów z których możemy naprawdę zrobić piękne rzeczy. Poza tym wzory na obrusy i bieżniki. Jeśli chodzi o bieżnik, to mamy tu naprawdę fajny wzór, który możemy dopasować do długości naszego stołu. 



5. Szydełkowanie - Ażurowe sploty - 4/2015 - no i ten numer pachnie nam już jesienią. Utrzymany w kolorach jesieni, z serwetkami z ażurowymi splotami, ale nie tylko. Bardzo podoba mi się ten numer, może dlatego, że bardzo lubię kolory jesieni. W tyn numerze, oprócz wzorów na śliczne serwetki w kolorze pomarańczu, beżu, brązu i żółtego znajdziecie również pomysły na jesienne dodatki w postaci liścia kasztana i kasztanów, kwiatów, dyni itp. Uważam, że ten numer jest dość ciekawy i naprawdę warty obejrzenia. ;)




To by było na tyle na dziś;) Ja nadal jestem w trakcie kończenia narzuty. Na szczęście już mi nie wiele zostało:) 
Pozdrawiam:)



Komentarze

Popularne posty